Diskuze: Zajímavé odkazy pro ty, co chtějí vědět více o celiakii.

« zpět na přehled témat
autor: ala

Zde odpovídá Mudr. Kohout na otázky kolem střev.http://www.plan.activia.cz/poradna/probiotika?strana=2 Možná, že se vám to franto bude hodit do vaší poradny. Zajímavá absolvenská práce o celiakii. Velmi srozumitelná. http://www.mills.cz/assets/Absol_prace/AP2010-DFA_denni/Zikova-DFA2010.pdf

Vloženo 22.06.10 20:22

#1 franta

Pro alu:"Dík za upozornění-první odkaz znám už déle,ale úplně se s ním neztotožňuji-střevní mikroflóra(podle mého laického názoru)musí "fungovat sama"-neustálé "doplňování" těch "bifidusů"(k tomu ,aby se projevil jejich blahodárný účinek)asi moc nepomůže.Musí se ve střevě množit,aby to fungovalo,pokud jen "chcípnou",tak je to (asi?) k ničemu.Ale jsem jen laik-vycházím jen z toho,že lidstvo na této planetě bylo dávno před objevem těchto blahodárných prostředků.Ta absolventská práce je opravdu pro začátečníky v celiakii velký přínos,mám dojem,že jsem slečně Zíkové vyplňoval i nějaký dotazník,ale už si to nepamatuji a uložené to nemám.Dotazníků k podobným pracím jsem už vyplnil hodně.Co se týká „mojí poradny“-stránky patří Společnosti pro bezlepkovou dietu a svoji účast v diskuzi nevnímám jak „poradnu“-to bych si mohl založit nějaký blog a radit tam.Pokud se dožiji toho,že naše zdravotnictví bude otázku celiakie řešit tak,jak by mělo,nebude potřeba moje „poradna“,ani tyto stránky.Myslím ale,že bych se musel dožít hodně vysokého věku.Přeji příjemný den.“franta“.

Vloženo 23.06.10 10:10

#2 Helena

Ale vždyť to není nic jiného nežli reklama na Activii. Že se ale k něčemu takovému propůjčí Dr. Kohout, mě dost překvapuje. To bych do něho neřekla. No, dneska se dá za peníze koupit všechno. I správný "názor" odborníka.

Vloženo 29.06.10 15:10

#3 Helena