Diskuze: Seznamka

« zpět na přehled témat
autor: Marie Bačíková (marie.bacikova@seznam.cz)

Jmenuji se Marie je mi 20 let. Zajímám se o sport a mám ráda přírodu.Studuji a zajímám se o angličtinu. Držím bezlepkovou dietu a chtěla bych se seznámit s klukem, který má stejnou dietu. Prosím pište a volejte na : 721 872 813 děkuji a těším se

Vloženo 04.03.04 14:39

#1 JIBI (jibi@centrum.cz)

ahoj Maruško,zkouším ti psát,ikdyž jsem úplně normální holka a ne kluk,jen mě zaujalo, že seš stejně stará a máš stejný problém-celiakii.Mě to zjistily nedávno a jsem ztoho zoufalá,proto kdybysi chtěla si na toto téma povídat,tak mi napiš,jsem v tom nováček a je mi z toho zjištění,že musím držet tuhle šílenou dietu celý život strašně!!!! Zatím se měj hezky ahoj

Vloženo 14.05.04 14:40

#2 Ewka (nostek17@inmail.sk)

Ahojte mam 18 rokov.Mam rada sport a tiez aj rada popisem na internete.Drzim bezlepkovu dietu uz od narodenia preto hladam nieake dievca na pokec.Tak dik a tesim sa na vas.. :)

Vloženo 04.03.06 22:06

#3 Mirka

Ahojky, je mi 45 let, BL dietu držím 4 roky. Celkem se trápím ve společnosti a na dovolené. Mám pocit , že jsme diskriminování většinou restauračních zařízení . A přitom to přece není problém uvařit přirozeně bezlepkově. Jenže většinou personál ani neví o co jde. Ráda bych si s někým dopisovala, žena, muž. Jsem z Havířova. Tak zatím čauky.

Vloženo 04.07.06 15:35

#4 Iva (ikohoutkova161@seznam.cz)

Ahoj Mirko, bzl.dietu drží moje děti již od nmalička, takže nezmám to trápení kdy se musíš učit jíst úplně něco jiného než na ci jsi doposud zvyklá,ale zaujalo mě že píšeš že se trápíš ve společnosti a na dovolených.Po celých 8 let jsem s tímto měla jenom jeden jediný problém.Pokud budeš chtít tak mi napiš na můj meil.Iva

Vloženo 05.07.06 22:34

#5 Mirka (ikohutkova161@seznam.cz)