Diskuze: jak to zvladnout..

« zpět na přehled témat
autor: ness (agnes.agnes@seznam.cz)

před 2 týdny jsem začala s dietou a myslela si,že už to po měsíci obíhání vyšetření všeho druhu bude fajn..svým způsobem ano,protože už znám důvod,ale pořád se s tím nějak nemůžu srovnat,především kvůli tomu,že mi ještě pořád není dobře,někdy možná hůř než před diagnózou..já vím,chce to trpělivost,jenže já už od začátku ledna sedím doma a nejsem ničeho schopná.studuju vysokou školu a ten čas na to,abych se věnovala jenom sobě nějak není.proto bych ráda,kdybyste mi někdo napsal své zkušenosti,za jak dlouho jste se dokázali vrátit do "normálního života",do práce,do školy, ven mezi přátele..díky

Vloženo 16.02.06 20:46

#1 Viki (viki76@seznam.cz)

Ness,asi tě moc nepotěším,mě to trvalo asi půl roku,než jsem se nějak dala víc dohromady,ale s dietou se úplně nesmířila dodnes.Nejseš v tom sama.Někdo potřebuje víc času,jiný se s tím vyrovná dříve.Hodně záleží taky na tom ,jak dietu přijme tvé okolí,pokud máš kolem sebe lidi,kteří tvrdí,že BL dieta je rozmar,tak je to těžší.Teď ale mi je mnohem líp,než před dietou,udělám mnohem více práce,nemám deprese jako předtím-než se vlastně přišlo na to co mi vlastně je.Můžeš opravdu věřit tomu,že ti za čas opravdu bude líp.Pak už ti zbyde jen to vyrovnat se s tím,že dietu máš napořád a že v našem státě nejsou stejné podmínky pro všechny. Jako že všechno je mnohonásobně dražší,problémy v jídelnách,na dovolené atd.

Vloženo 16.02.06 21:24

#2 Eva

Ness,holka zlatá,neklesej na mysli,bude líp.Tělíčko je mírně rozhozené,potřebuje čas.Dietu drží můj syn,už dvanáctým rokem,první dny byly ve znamení šílených průjmů,kdy se organismus asi čistil,ale pak následovalo období hektického růstu:-)Psychika je důležitá,Viki má pravdu,snad tě okolí podrží,stále ještě jsme za exoty.Vím,je to slabá náplast,ale jsou trable,na které žádná dieta neplatí,tak hlavu vzhůru a držím palce!Máš nás!

Vloženo 17.02.06 05:48

#3 Jitka (aktijn123@seznam.cz)