Všechna práva vyhrazena

Created by Designeo

Newstletter o studii PreventCD

« Do kategorie Odborné články, studie, práce

V 10 evropských zemích probíhá několikaletý projekt, který sleduje, jak stravování kojenců ovlivňuje jejich možné propuknutí celiakie nebo naopak jejich toleranci vůči lepku.

  • bližší popis projektu je na stránkách www.preventceliacdisease.com
  • projekt je v češtině popsán v Listech celiaků z listopadu 2007
  • 1. vydání časopisu k tomuto projektu je zde